Monday, May 21, 2007

Ingen kostcirkel idag heller

=> Den här finns inte i Sverige!


4 möten från 9 till 21:30. Nu är jag rätt trött. Det värsta med mötesdagar är nog ändå matvanorna. För de blir inte bra:





Frukost: 1 skiva grovt bröd med leverpastej. 1 glas o'boy. Alltid! Varje morgon!
Lunch: Någon typ av köttbit och 2 potatisar. Det var det godaste alternativet och det var bara halvskoj.
Fika: 2! kanelbullar. Höll på att dö av hunger, bara 2 timmar efter lunchen.
Middag: 2 hamburgare från McD. 1 banan. 1 liten flaska cola light.
Jag ger upp snart-snack kl 20: 1 kexchoklad. 1 liten påse torkade aprikoser.

Dagar som dessa vill jag bara hem och äta rotfruktsgryta från scratch, eller sommartid en kycklingsallad. O'boyen kommer jag inte ifrån. Jag hoppas att mitt dagliga intag av 2,5 dl mjölk i 20 år kommer att försena min genetiska fallenhet för osteoporos.

No comments: