Wednesday, April 4, 2007

Så går det!

Bestämde mig för att surfa in på Times of India, mitt i uppsatsskrivandet och fastnade som vanligt i filmi-rubrikerna. Kareena Kapoor, vars stjärnstatus stigit henne över huvudet, får nu se sig själv petad från massor av projekt. Inte ens barndomsvännen Hrithik Roshan vill jobba med henne. Så går det när man är elak och divig!

Abishek och Aishwarya som jag tidigare skrivit om här, har nu bestämt datum: 20 april. Astrologerna är eniga om att de passar varandra, men får se upp for ego-krockar.

Vinnare av utmärkelsen Årets mest patetiska har en given vinnare i år: Göran Persson. Idag är det Marita Ulvskogs tur att bli uthängd. Hon hade inget stöd, heter det. Vad sysslar karln med? Om alla de som han utnämnt under sin tid som statsminister var sådana stolpskott, vad sysslade herr statsminister med? Man är aldrig bättre än sitt lag... Den som snart har litet eller obefintligt stöd verkar vara GP själv. Men han har ju en boooook att lansera. Vem vill läsa den? Jag har redan överdoserat Göran, så det räcker för resten av mitt liv.

No comments: